My christmas!!

Igår var det ju julafton!!
Min dag var hur bra som helst!!:D
Vi gick upp runt halv nio och öppnade varsin present, jag fick en jättefin klänning som jag hade under dagen sen.
Sen gjorde vi oss iordning osv och vid 2 så kom alla gäster!!
Så vi titatde på Kalle Anka och åt julgodis m.m.
Vid 5 typ så åt vi julmat, det var gott!! Sen kom tomtarna och då hade fick vi en present till!!
Då fick jag mjukisnyxor med tillhörande tröja från Lexington av mamma och pappa. Jag älskar dom, så fina och sköna!!
Sen lite senare öppnade vi resten av julklapparna!! Jag fick massa fina saker men de kommer upp i ett inlägg senare idag/imån!!
Orkar inte berätta allt i detalj men vi hade verkligen AASKUUL!!!:)
Mobilbild som jennifer (kusins tjej) tog. Ludde och Johan (kusiner) förbereder sig för att vara tomtar, haha!!
Komemr fler bilder snart:)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback