Dagen!!

Idag i skolan gjorde vi inget speciellt, inga konstiga lektioner eller liknande.
Efter skolan så följde jag, Jennifer och Sofia med Lois hem.
Vi bakade chokolate chips, dom blev mumsigaa!!!
Och ät INTE en hel sked med mjöl.
Det klibbar ihop sig mellan tänderna och läppen och så fort man andas eller pratar så sprutar det mjöl. Plus att det är jättesvårt att få bort från tänderna.
För er som inte fattar så gjorde jag det:P
Efter det spelade vi jättemycket Svarte Petter.
Det var SUPERKUUL!!!! Och vi fuskade skitmycket, typ berättade vilka kort deandra hade osv.
Sen spelade vi king. Var skitlängesen jag körde det. Det märktes, jag SÖG!!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback