Jag stör mig på...

• När pilen på datan inte rör sig fast man rör musen(tycker det är skitjobbigt)

• När någon står och "iaktar" mig när jag gör något(typ koncentrerar mig).

• Folk som avbryter eller säger typ laalalaaalalllalaaala när man ska prata.

• Att någon alltid sätter buntband i ett staket vid skolan, så man kommer inte igenom och måste ta värsta omvägen.

• När någon(jennifer) drar med sin skåpnyckel på skåpen. Det bli ett skiitäckligt ljud!!

• När kollegeblocken i skolan går sönder, typ att farmsidan låstnar,har hänt mig 3 gånger.

• Folk som säger att jag inte får sitta med knäna upp vid bordet.

• När man sitter på toa och upptäcker att pappret är slut(haha)



Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback