Längtar!!!

Ååå längtar SJUUKT mycket till fredag!!
För då ska jag och mamma åka till Stockholm och hälsa på Johanna och dom.
Kommer bli såå mysigt!!!
Förra gången var det GRYMT kul, får väl hoppas att det bli lika kul denna gången(fast det blir det, det VEET jag).

Bild från förra gången vi var där. På Grönan!!
Ignorera mitt OTROLIGT fula face!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: MADDISENJ

Ursäkta sent svar på kommentaren. Hoppas du har en fin torsdag. Min är toppen, om du undrar varför kolla in bloggen ;)

2012-02-09 @ 18:12:31
URL: http://maddisenj.se
Komentar från: Anonym

I recently came across your blog and have been reading along. I thought I would leave my first comment. I don't know what to say except that I have enjoyed reading. Nice blog. I will keep visiting this blog very often.

2012-02-17 @ 08:45:02

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback