Rolig dag!!

Har haft en jätterolig dag med bästa vännera!!
Jag annie och lois möttes på en pizzeria för att annie och lois hade beställt det. Sen gick vi hem till dom. På vägen dit tappade vi ena pizzan på marken två gånger. Lyckat haha!!
Sen kom jennifer också. Fast hon kom innan vi kom tbx från pizzerian, så hon fick stå utanför och vänta på oss:P
Sen åt dom pizza och vi satt lite vid datan och så. Sen gick vi till skateparken för vi hade inget att göra.
Då ringde Sofia, hon var iväg innan, man då hade hon kommit hem:) Så vi mötte henne och åkte till annie och lois igen och spekade spel. Sen åt jag där och sen gick jag hem. Det var min dag lite kort, kram!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback