Bakning!!

Idag efter skolan gick jag, annie och lois hem till mig för att baka. Vi ska fika kakorna på engelskan imån:)
Vi gjorde chockolate chips och kärleksmums!!
Det blev lyckat, föruton att kärleksmumsen blev lite rinnig, aja jag har ställt den i kylen så det funkar väl förhoppningsvis;)
Jennifer var inte i skolan idag heller, men hon kommer imån:D


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: J E N N I F E R F O T O

shoo bree detta är absolut inte Jennifer ;) eller joo

Men iaf :D Har lite damp om du undrar ;)

Mitt bak blev inte så lyckat :/ jag hävde i på tok för mycket cornflakes haha

men vi får se hur de blir imån xD

Love you <3

2012-05-29 @ 20:19:52
URL: http://jenniferspictures.blogg.se/
Komentar från: J E N N I F E R F O T O

Värsta jobbigt när man ska skriva in vilket ord som står i rutan så man ska kunna kommentera! Fett jobbigt!!

Vänta lite..............nu måst jag göra det igen -_-

2012-05-29 @ 20:21:01
URL: http://jenniferspictures.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback