Svar på tal:

Anonym om Jag. Tänker. Åka. ALLT. På. Hela. Jäkla. Liseberg.:
Asså din blogg är bra, men inte när du skriver om Liseberg så mycket. Vi har fattat att du ska dit, och att du ska åka allt. Kan du bars lägga av att skriva så mycket om det?

Och ja, jag ska sluta läsa din blogg.

SVAR:
Ditt liv, ditt val.
Om du väljer slösa din tid på att skriva onödiga saker så är det ditt problem.
Jag tänker däremot inte slösa min tid på att bry mig!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: J E N N I F E R F O T O

Skit bra svar :) fattar inte de som skriver sådana kommentarer, har med fått några som du vet ;)

Inget att bry sig om <3

Love you<33

2012-05-08 @ 15:57:27
URL: http://jenniferspictures.blogg.se/
Komentar från: Amanda - TJEJ PÅ 13 SOMRAR!

Heey!

Jag har läst din blogg länge och jag håller med, du skriver om Liseberg mycket. Kan inte du skriva lite om dina bästa vänner eller göra ett videoklipp?

JAA! Kan inte du göra ett videoklipp, svara gärna i ett inlägg :)

Kraam på dig :)

2012-05-08 @ 19:50:43
URL: http://amandas.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback