Segt internet

Hejsan!!
Kom hem från skolan vid 2 ungefär. Nu håller jag på att baka kärleksmums!!
Dom står i ugnen just nu, så jag passar på att blogga lite under tiden;)
Annars så har vårt internet segat sjukt mycket dom senaste dagarna.
Så jag dampar lite smått!! Ibland så bara sluter det fungera helt, skitirriterande.
Nyss försvann allt jag hade skrivit i detta inlägget, eftersom fuckade ur totalt.
Mn aja, ni får ha det bra, så ska jag sluta klcga, haha!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: J E N N I F E R F O T O

OH MY FUCKING GOD!?
Du skrev inte två utropstecken efter rubriken, oh fy, håller du på att få feber?

2012-11-26 @ 15:11:09
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback