Fudge Warm Mask

Tänkte faktiskt slänga in ett snabbt skönhetstips.
Det handlar om ansiktsmasker. Jag har testat en del olika, men min absoluta favorit var denna:
Denna masken gör huden otroligt mjuk. Dessutom blir den varm under tiden man har på sig den. Vilket är superskönt av avslappnade. Det är en sån vanlig som man sköljer av, det är bra för jag gillar inte sånna man drar bort, peel off tror jag det heter. Jag tycker det gör ont att dra av den, hihi!!
Den här masken finns att köpa på bl.a Kicks för 20kr :)


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: F R I D A - M A R I A

Jag har sett den i butik men aldrig testat den! Men den är alltså bra? :D

2012-10-13 @ 10:19:43
URL: http://frida-maria.com

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback