Hej på er!!

Förlåt för att jag knappt bloggade igår, men jag hade inte tid.
Vi var ju som jag skrev och kolaölde på när Max spelade fotboll.
Det var kul, lite kallt bara;)
Sen kom mina vänner och vi bakade (som jag också skrev). Sen spelade vi spel, och dampade lite, haha!!
Efter det kollade jag och familjen på film, vi såg Dum Dummare, den äger!!

Idag fyller pappa år!! Grattis pappa, jag älskar dig ♥
Så vi har firat honom lite och så nu. Sen ska vi till sävsjö och kolla när Kalle spelar hockey.
Tack förresten för alla kommentarer, hade många fler läsare igår än vad jag brukar ha:D
Bild från förra gången vi bakade (inte igår). Jag och jennfier leta efter choklad, haha!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Frida

Jo då det såg jag allt. Har kollat igenom den kategorin :)

2012-10-28 @ 10:21:59
URL: http://rockabillygirl.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback