Jennifers överraskning!!

Igår hade jag inte tid att blogga, så ledsen för det.
Vi gjorde nämligen Jennfiers överraskninng, eftersom hon fyllde år för ett tag sen.
Först gick vi hem till henne, vid 7 på kvällen typ. Vi tog på henn ögonbindel (eller simglasögon som var täckta med pappaer) så att hon inte skulle se. Sen fick hon en hjälm också.
Vi ledde ut henne, och satte henne i en skortkärra med kuddar i. Så körde vi henne i den, hem till mig.
Man kan säga att det var tur att hon hade hjälm, för vi tappade henne ett antal gånger, haha!!;)
Sen kom vi fram till mig, och då gick vi ner i källaren och skulle börja spela buzz (det skulle bli en spelkväll). Då kom pizzorna som vi hade beställt, så vi åt dom. Jag åt kebab, för pizza är inte gott.
Sen spelade vi olika spel, åt godis, snackade, åt marängswiss (som var jättegod) m.m.
Vi hade JÄTTEKUL!!!:D
Tog typ inga bilder, men några iaf:
Min kebab, haha!! (efter jag har ätit av den)
Haha Soffan<3
Tack mina vänner för att ni är så BÄST♥


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Anonym

Tack ska du ha, du är den bästa :) fast det vet du redan ;)

2012-10-20 @ 10:35:34
Komentar från: Anonym

Tack ska du ha, du är den bästa :) fast det vet du redan ;)

2012-10-20 @ 10:35:36
Komentar från: J E N N I F E R F O T O

Aww jaa tack så jätte mycket det var super skoj igår!!! ÄLSKAR ER!!!! <333
btw, har värsta blåmärket på höften från när ni "tappade" mig igår HAHAHA

2012-10-20 @ 12:08:06
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback