Jag kan inte ha långa rubriker:/

Sitter just nu och för över bilder till min skoldator. Vi tyckte det var bästa att ha alla bilderna jag har tagit på mer än en dator, ifall det skulle hända något eller så.
Så nu sitter jag ock väntar på att dom ska klistras in, haha!!
Upptäckte att jag har nästan 5000 bilder på den andra datan jag använder (inte skoldatan), hehe!!
Nu kom jag på att jag har ungeför 1000-2000 bilder kvar, som jag inte var med i denna mappen jag för över nu;)
 
Ang rubriken, jag kan inte ha för långa rubriker, för då hoppar menyn ner:/


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Ella Stork

sv. tack! allt bra med dig?

2012-10-24 @ 00:37:12
URL: http://ellastork.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback