Grand Samarkand

Idag slutade vi halv 2, vi gör det varje måndag. Så det är nice!!
Efter skolan så redigerade jag bilder från "cupen" som Kalles lag spelade i helgen.
Tränaren ville att man skulle skicka bilder om man hade tagit.
Vid halv fyra förljde mamma med mig till vårdsentralen för att jag skulle ta en spruta. Det gick väl bra, haha!!
Sen cyklade jag och jennifer upp till Grand Samarkand, vi hade skoj. Jag köpte lösnaglar. Ha velat testa det ett tag, men har aldrig köpt det.
Aja nu ska jag kolla på X-Factor, ses!!

Haha!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: J E N N I F E R F O T O

Ska försöka <3 :)

2012-09-18 @ 13:22:21
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback