Hejsan Svejsan!!

Förlåt för min dåliga uppdatering.
Vi fick ledigt sista lektionen, så jag förljde med Annie och Lois hem. Jag och lois bakade. Fast jag hann inte smaka för den skulle vara i kylen i två timmar efter, och jag skulle hem.
Jag åt mat där också, gnocchi (var tvungen att googla på hur det stavaden:P) med bacon. Det var gott, trots att det var ostsås i, haha!!
När jag kom hem såg jag att klassfotot (från skolfoot) hade kommit. Eller en i klassen la ut det på FB, jag har ingen aninig om hur hon fick tag i det, för katalogen har inte kommit. Aja ni får se det iaf!!
Men ser inte så jättebra, men bättre än inget iaf.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Anonym

haha en kompis visade detta inlägget och det är hur enkelt som helst , kungsfoto.se skriv in ditt talongnr o lösenordet så kan du se dina bilder med / lvoe azra !

2012-09-22 @ 18:26:58

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback