Helgen!!

Vi har haft en jättebra helg!!
I lördags firade vi ju som sagt min kusin som fyllde 18. Det var kul!!
Det var en jätteliten tjej där som hette Jackie. Hon var kanske 1 år.
Så jag gick runt med henne. Hon hade ganska nyss lärt sig gå. Så man fick hålla i henne i trappor och så.
Vid 23.30 ungefär åkte vi till vårt vandrarhem där vi skulle sova.
 På söndag var det dags för Liseberg. Men innan vi gick di åkte vi upp I Gothia Tower, tror jag det hette. Det var 21 våningar så man såg en hel del.
Sen gick vi inte på Liseberg. Vädret var inte så fint. Det kom några skurar då och då. Men det var bara bra för då är det inte så lång kö till karusellerna. Vi åkte Balder typ 6 gånger, en gång längst fram. Det är faktiskt jäättestor skillnad, mycket roligare:D
När jag komemr hem från skolan komemr det massa bilder därifrån!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Edith

SV: Jag mår bara bra, vad gör du nu då? ^^
kramar

2012-09-03 @ 16:54:15
URL: http://lillcutemee.blogg.se
Komentar från: Anonym

ANNA!! du skrev ju inget om bomben!!

2012-09-03 @ 21:31:25
Komentar från: annie

oj jag glömde skriva mitt namn

2012-09-03 @ 21:32:06

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback