Övernattning!!

Vi hade superskoj igår!!
Det blev bara jag, jennifer och lois. Annie mådde inte bra och Sofia kunde inte.
Men vi hade jättekul iaf!! Först gick vi och handlade godis och sånt;)
Sen kollade på Williams Lista, nivet TV-pogrammet med William Spetz? Det var jättebra, sen kollade vi på X-factor. Efter det hade vi värsta spelkvällen typ, vi spelade Buzz, Singstar,Guitar Hero och Wii sport. Sen på morgonen spelade vi Mariuokart.
Efter det åt vi frukost och gjorde oss iordning för dagen. Jennifer lockade mitt hår, det belv jättefint!!
Vid 4 förljde jag med jennifer och tog en spruta, det gick väl bra, haha!!
Sen cyklade jag hem igen. Lockarna blev lite förstörda när jag cyklade, men inte så farligt;)
Tog inte så många bilder, men några från när vi sjöng SingStar kan ni får se:


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback