Fint väder!!

Heej!!
Idag är det jättefint väder ute, 13 grader, blå himmel och strålande sol!!:) Så jag var ute på en lite fotorunda innan, det har kommit massa fina blommor!! Så ni får lite bilder senare idag.
Sen har jag också målat naglarna, fast jag är inte klar. För det är två "moment" typ, och jag har bara gjort det första, hehe;)
 
Igår kväll så var jag lite barnvakt till Max och Kalle, för mamma och pappa skulle på fest. Jag och Kalle spelade monopol, det var roligt:) Sen kollade vi lite på film och så. Annars har jag inte gjort någonting denna helgen eftersom jag är lite halvsjuk typ, hade feber igår:( Men det är bättre idag så jag hoppas att febern är borta!!¨Dock så har jag lite ont i huvudet, så jag hoppas det går över sen.
Kram!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback