Frisören

Idag i skolan började dagen med simning, det var väl okej. Jag, Jennifer och Annie var skitstolta (haha¨) när vi kom fram, eftersom större delen av klassen tog en buss som gick direkt till simhallen, medans vi tog en annan buss och bytte i stan. Och ändå kom vi fram ganska långt före dom andra haha;) När vi kom tillbaka behövde vi tid för att äta lunch vilket gjorde att vi missade en halvtimme av matten. Så det var grymt nicee!! Sen var sista lektionen (slöjden) inställd så vi slutade mer än en timme tidigare!!:)
 
När vi hade slutat cyklade jag direkt till frisören och klippte topparna. Det behövdes verkligen eftersom jag inte har klippt mig sen september. Sen fick jag ett speciellt schampo (läs: köpte, men vi känner frisören så hon skulle "ta det med mamma" sen. Så jag betalade varken för klippningen eller schampot just då) eftersom min hårbotten har blivit torr.
 
Efter det cyklade jag hem till Annie och Lois för att baka till Elevens Val imorgon. Vi ska till simhallen (igen) och lärarna sa att man skulle ha med sig lite fika:) Och när vi skulle handla så köpte jag ett iPhone-skal eftersom jag bara har lånat ett av mamma. Dom hade någon utförsäljning så det kostade bara 20kr!! Vi bakade i alla fall några chocolate chips och dom blev jättegoda!!
Nu blev det ett jättelångt inlägg så jag ska avsluta nu, vi hörs!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback