Kvällen!!

God morgon/förmiddag!!
Kvällen igår blev superlyckad!! Vi mötte Sofia hemma hos mig vid halv 5, sen tog vi bussen till bowlinghallen. I bussen var det skitmånga som glodde och skrattade åt oss, eftersom Sofia hade "ögonbindel" som bestod av Peace-tecken;) Efter vi hade bowlat åt vi på Mc och tramsade haha. Sen åkte vi hem till Annie och Lois och åt tårta, fotade en massa och hade lite tjejsnack:) Vid 11 ungefär så körde Sofias mamma hem oss, och då gick jag och la mig. Detta var en väldigt kort beskrivning av kvällen, haha. Men jag filmade en del så jag ska klippa ihop det så kan ni få se sen, och sen ska jag visa bilder också:)
Kram!!
Två bilder från när vi väntade på Sofia.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

Lägg upp den första plus de bilderna från andra inlägget på testbloggen pliis!!

2013-04-21 @ 12:32:27
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback