Lunchrast!!

Hej igen!!
Nu sitter jag och Annie vid skåpen. Vi har haft lunch, det blev pizza och hamburgare, mumma!! Sen har vi spelat spel tillsammans med Lois och Sofia, det var kul!! Nu bygger Annie ett Korthus och jag bloggar, hihi. Sen snackar jag med Jennifer på facebook, hon kommer inte imorgon heller :o
 
Nu rasade hela Annies korthus haha. Så hon vill att vi ska byta bord, så vi ska väl göra det nu;) Det andra bordet var tydligen för halt, så korten gled undan, eller något sånt.
Kram!!
Jag har kul med webbisen;)


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Anonym

jäävlaar vad brun du är på andra bilden. Har du varit iväg eller? :O

2013-04-17 @ 12:33:58

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback