Spanska

Hej på er!!
Jag är i skolan just nu, som jag brukar vara när jag bloggar haha;) Vi har spanska, fast vi har inte börjat. Jennifer är inte här idag heller så jag är lonley på spanskan:( Efter spanskan har vi SO, vi ska kolla på film. Sen får vi slutade lite tidigare på SO:n så vi får jättelång lunchrast:) Jag och Annie kommer förmodligen ägna hela rasten åt att spela kort, nolifers haha!!
 
Efter skolan ska jag hem och inte göra någonting, som vanligt typ haha. Nejmen jag är jättetrött av någon konstig anledning...
Men nu börjar vi så vi ses!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

Jag somnade kl 4 på dagen och sen vaknade jag kl 12 på natten ;)

2013-04-17 @ 10:01:16
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback