Dagens planer

Hej på er finisar!! Idag ställde jag klockan på nio för jag tänkte att jag skulle försöka vända tillbaka dygnet lite. Dock så gick det inte så bra för jag vaknade inte av att det ringde (vilket jag alltid brukar göra). Så istället vaknade jag 20 över tio och var arg på mig själv för att jag inte hade vaknat haha. Men jag började i alla fall dagen med att steka fattiga riddare till frukost, mumma :) Sen drog jag ut på en powerwalk igen, tänkte försöka göra det varje dag (får se hur det går haha).
 
Om en halvtimme ungefär så kommer mina vänner hit. Vi ska bara träffas och umgås lite och så. Vi har inte planerat något speciellt. Tyvärr så kunde inte Jennifer men det bli roligt ändå :) Så ja, det är det jag ska göra idag. Hoppas i alla fall ni får en bra dag kära läsare, puss!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback