Förlååt

Förlåt för att jag inte bloggade igår, och förlåt för min dåliga och tråkiga uppdatering över huvud taget. Jag har ingen inspiration och det känns som om jag sitter och pressar fram inlägg bara för att. Men det får vara så ett tag tills inspirationen kommer tillbaka, vilket blir ganska snart hoppas jag :)
 
Gårdagen var i alla fall väldigt bra. Vi hade bara lektioner till halv 12 och sen åkte hela klassen till en äng typ som hette Kampen. Där skulle man göra lite samarbetsövningar och så. Vi bestämda att hela klassen skulle bygga en pyramid i 3D av oss själva haha. Kan ju säga att det failade liite men jaja, det var jätteroligt i alla fall :D
På kvällen var jag, Jennifer och Lois på dans. Jennifer ville gå på en "provomgång" så jag och Lois följde med. Det var väl helt okej men dans är inte riktigt min grej hehe...
Men nu ska jag gå, så vi hörs!!
Haha fiin ;)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback