Gårdagen!!

God morgon bloggen!! Förlåt för att jag inte bloggade något igår. Tänkte blogga från mobilen men jag hade inte lust. Vi (jag, Jennifer och Sofia) var ju i alla fall i Annie och Lois sommarstuga över dagen. Vi har inte träffat Sofia på hela lovet så det var superroligt!! ♥ Det var jätteroligt att träffa er andra också men ni fattar haha ;)
Jag, Jennifer och Sofia tog i alla fall bussen kl. 11 på morgonen ungefär och kom fram ca halv 12. Vi började med att spela kubb haha.
 
Sen blev jag jättesugen på att ha "picknick" och köpa piggelin och sprite för att doppa piggelinen i haha. Så jag lyckades övertala Lois och Jennifer (okej, vi tvingade mest med Jennifer haha, sorryy) till affären medans Annie och Sofia plockade hallon och lite så. Det enda jobbiga var att det var 5km till själva  centrum och det var den närmaste affären. Så vi gick en mil i kokhett väder bara för det haha!! Men det var mysigt, förutom att mina converse håller på att bli lite försmå så jag fick två fina (host) blåsor på fötterna hehe. Vi hann även med att bada, sola, snacka och en massa skratt under middagen :D
 
Jag kom hem runt halv 10 på kvällen och då gick jag över till våra grannar där även våra andra grannar var (konstig mening det blev nu haha). Så vi satt där på deras altan och hade det allmänt mysigt :) Vid 12 ungefär så gick jag och pappa (som också var där) hem. Då satt jag vid datan en liten stund och sen gick jag och la mig.
 
Nu blev det ett jättelångt inlägg men jag hoppas det inte gjorde något.
Några mobilbilder från gårdagen.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback