God morgon!!

Morning!!
Jag vaknade för ca en timme sen. Sen dess har jag ätit frukost och suttit vid datan. Det ser ut att kunna bli jättefint väder idag så jag tror jag ska gå ut och sola senare :) Sen pratade la familia om att åka ner till stan lite snabbt, men vi får se. Annars har jag inget planerat för dagen, tar det som det kommer helt enkelt ;)
 
Imorgon kommer vår kompis Johanna hit med sina tre (små)barn. Ni som följt mig ett tag vet kanske vilka det är? Det ska i alla fall bli supermysigt och jätteroligt att träffa dom igen!! Dom bor i Stockholm så vi kan bara träffas ca 2 gånger per år...
Men nu ska jag dra ut och sola, kram!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback