God morgon!!

God morgon!!
Igår kväll var vi ju som sagt hos våra grannar. Det var några andra som vi känner där så vi hade lite "fest" typ haha. Nejmen vi hade superroligt och jag har lärt mig massa nya ord haha ;) Vi stannade där till 12 ungefär, sen gick vi hem.
 
Idag så kommer mormor, morfar, morbror Jens, Rambo (deras hund) och kanske farmor hit. Vi ska fira att mormor fyller 70 idag, farmor 85 (ja, mormor och farmor fyller samma dag) och att jag har fyllt 15. Så det ska bli jätteroligt!! :) Men nu ska jag gå och göra mig iordning för dagen, puss!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Phashions

Superfin blogg du har!

Allt bra med dig? :)

2013-08-04 @ 18:19:43
URL: http://phashions.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback