God morgon!!

God morgon bloggen!! Igår var mina uppdatering inte den bästa. Men jag spenderade större delen av dagen ute i solen, såå härligt!! Jag lyckades dessutom få en del färg :) Sen på kvällen hade mamma och pappa tydligen bestämt att jag skulle göra maten, så jag gjorde vit fick i sås med potatis. Det blev gott, dock så glömde jag grädden i såsen men jaja ;)
 
Nu har jag precis ätit frukost, fattiga riddare igen haha. Men det är såå gott till frukost, mumma :) Snart ska jag dra ut på min dagliga powerwalk, ska bara smälta maten lite. Senare idag ska pappa och jag in till stan för att fixa ett legitimation  till mig, och lite annat sånt. Det är mina planer för dagen, sen blir det väl sitta vid datan och glo på youtube resten av dagen haha, datanörd i am ;) Eller om vädret tillåter det så kanske jag solar lite igen. Men jaja, det var allt för nuet, puss!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback