Hemma från Karl Oskar!!

God kväll (eller det är egentligen morgon nu men jaja). Jag kom i alla fall hem från Karl Oskar för lite mer än en timme sen. Jag och mina kompisar hade verkligen superroligt!! :D Det första vi gjorde var att åka en Spiderman-karusell, haha. Sen gick vi runt lite vid alla borden och så. Vi åt även mat/kvällsmat på Mc hehe. Sen köpte Lois och Jennifer en heliumballong som dom åt upp (eller ja, dom svalde luften haha). Och ni vet ju vad som händer då ;) Jag har en video på det som kanske kommer upp imorgon (eller senare idag blir det ju faktiskt).
 
Vid 6-tiden blev vi lite trötta och gick hem till Annie och Lois. Då kollade vi på film (vilket ni såg i mitt förra inlägg). Fast innan det hann vi med lite mer karuseller och sånt. Sen gick vi ju tillbaka till festivalen för att kolla på Zara Larsson. Hon var verkligen helt GRYM, alla som säger att hon är dålig live kan slänga sig i väggen haha. Hon ägde!! :) Sen åkte jag och Jennifer världens hemskaste karusell. Booster hette den (googla om ni inte vet). Men fyfaan vad rolig den var!! Sen runt kl. 10 gick vi tillbaka till Annie och Lois och såg klart filmen, samt käkade massa popcorn hehe.
Det var min dag, nu ska jag snart sova, god natt!!
Vi vann varsitt gosedjur haha ;)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback