Home sweet home

Nu är jag hemma igen!! Förlåt för att det inte blev någon uppdatering i sommarstugan igår. Men vi hade inte med pappas dator och som ni kanske vet så funkar inte mitt mobilnät där :/ Vi hade i alla fall det jättemysigt i stugan. Vädret bjöd på sol och värme och vi spenderade massa tid på bryggan där vi både badade och solade :) Det var superskönt i havet så det var härligt!!
 
Kommer dock inte vara hemma så länge. För imorgon bitti så åker jag, Jennifer och kanske Sofia till Annies och Lois stuga. Vi ska stanna där över dagen och sen tar vi bussen hem på kvällen. Jag kommer mobilblogga lite där och så. Och Jennifer när du ser detta så logga in på facebook!! Men det var det jag hade att säga nu, vi hörs!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback