Kvällen

Kvällen igår blev jätterolig!! Vi åkte till våra kompisar vid sex ungefär. Då började vi med att dricka välkomstdrink (eller vad det nu var haha) och lite snacks till det. Sen vid sju var det förrätt. Det blev havskräftor, mumma :) Till huvudrätt åt vi lövbiff med stekt potatis, det var också jättegott!! Och till efterrätt åt vi barn pannkakstårta hehe ;) Resten av kvällen spelade vi ett familjespel som hette Sequens, vi spelade sex gånger sammarlagt haha. Men det var faktiskt väldigt roligt :) Vi hade även lite mys med chips, godis osv.
 
Vid lite över två tog vi en taxi hem. Och när vi kom hem gick jag direkt och la mig. Sen vaknade jag idag runt kl. 12. Vilket var väldigt dumt eftersom jag försökt vända på dygnet i flera dagar genom att ställa klockan på nio. Och nu så failar jag sista dagen haha.
På tal om det så börjar ju skolan imorgon. Känns som att detta lovet har gått otroligt fort!! Så jag är inte så jättetaggad på skola igen...
Men jaja, jag ska inte sitta och deppa över det, för jag kan ju inte göra något åt det i alla fall. Kram på er!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback