Kvällsinlägg

God kväll alla bloggisar!! Idag träffade jag ju som sagt mina kompisar. Vi började med att spela monopol, dock är det ett evighetsspel så vi körde inte klart hehe. Sen spelade vi Buzz, det var jättekul!! Vi hann även med att fika samt sitta och snacka i typ två timmar :) Det var mysigt, och vi hade jätteroligt!! Dom gick vid sex ungefär. Då åt jag kvällsmat så.
 
Nu har jag precis gjort mig klar för natten, kommer dock sitta uppe med datan ett tag till ;) Men som jag sa innan så håller jag på att försöka vända tillbaka dygnet, så det blir nog inte alltför sent. Men nu har jag inget mer att säga, ville bara uppdatera lite snabbt, vi hörs imorgon!!
Jag och Lois på IKEA för ett tag sen.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback