Snabb uppdatering

Hej finisar!! Nu tänkte jag bara göra en snabb liten uppdatering. Som jag sa igår så börjar Karls Oskar-dagarna idag :) Jag ska ta bussen om ca 20 minuter för att möta upp mina vänner i stan. Vi kommer vara där hela dagen typ, för kl. 8 så uppträder Zara, och jag och Jennifer är larremannar (haha) så vi ska kolla på henne!!
 
Sen på kvällen ska vi hem till mig och sova här. Det är inte säkert att Jennfier kunde sova dock, men vi hoppas på det :) För imorgon ska vi dit igen, och troligtvis på söndag också. Så uppdateringen denna helgen kommer nog inte vara så bra. Men 1 inlägg om dagen ska jag försöka fixa. Men vi hörs, puss!!
 
En hund som var med och kollade på Max fotbollsmatch en gång. Känner den inte, för er som undrar.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback