Superbra Jul

God morgon!! Min julafton var superbra!! Vi vaknade vid 9 ungefär, då öppnade jag och syskonen varsin julklapp från mamma och pappa, samt det vi gan vill varandra. Efter det åt vi frukost och gjorde oss iordning för vid kl. 2 kom alla gästerna (släkten alltså). Vi började med att fika, och sen kollade vi på Kalle Anka :) Sen fick vi besök av två tomtar (aka våra två kusiner Johan och Ludde). Dom brukar alltid vara tomtar och dom är extremt roliga!! Den här gången var tomtefar dansk vilket slutade i många skrattanfall haha :)
 
Efter det åt vi julmat. Ska jag vara ärlig är det inte s mycket på julbordet som jag gillar, bara typ köttbullar, potatis, julmust och skinka ibland. Men jag vill ändå att vi ska ha julbord, annars blir det ingen riktig jul haha. Men det jag åt var jättegott i alla fall :) Efter maten öppnade vi resten av julklapparna. Jag fick jättemånga fina presenter (visar senare) och jag är supernöjd över allt!! :) Släkten stannade till tolv ungefär, så vi hann med att spela bordsfotboll, guitarhero, lite pingis osv. Så min jul var verkligen jättelyckad!! Hoppas ni också hade det bra finisar!!
Bild från igår, kommer fler snart.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback