Hej då 2012 och HEEJ 2013 :D

Heejj!!
Nu har 2013 börjat, det kommer nog ta låång tid för mig att skriva rätt. Har redan fått ändra tre gånger när jag skulle blogga, haha!!
Min nyårsafton var jättebra!! Vi firade hos våra grangrannar (eller hur man säger), vi skulle vara där vid 6.
Så jag fixade mig osv, lockade håret bland annat.
Men när vi gick över dit så blåste det och var väldigt fuktigt, så lockarna blev helt platta. Då blev jag bara lite irriterad, haha;)
På själva festen hade i jättekul!! Dom vuxna hade en frågesport och jag var med lite halvt, fast jag kunde typ 2 frågor. Vad ränderna på USAs flagga symboliserar, och vilka frger Mario och Luigi har på sina mössor, haha!!
Aja, orkar inte berätta allt, vi hade jätteroligt iaf!!:D


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback