Evening

God kväll!!
Jag har som sagt spenderat större delen av dagen ute i solen, så sköönt :) Jag har dessutom bättrat på brännan en del, hehe!! När jag hade solat klart kom min granne och hennes kompis hit och ville spela Sims med mig. Så jag tänkte att jag kunde vara lite snäll och göra det nu när dom så gärna ville det. Dessutom älskade jag själv Sims när jag var mindre (flashback haha).
 
Just nu sitter resten av la familia på undervåningen och kollar på James Bond så jag är lite lonely här i vardagsrummet haha ;) Nejmen jag ska snart äta lite kvällsmacka och så, sen ska jag sova. Behöver lägga mig ganska tidigt idag, för imorgon ska vi till Ronneby Brunnsbad. Det är typ som en simhall fast ute, så det ska bli jätteroligt!! :D Vädret ser väldigt fint ut imorgon så vi hoppas på en härlig sommardag!! Kommer förresten ta med mig kameran så det kommer bilder därifrån när jag kommer hem.
Kram på er!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Ebba

Åå vilken fin bild, har du tagit den?! Svara gärna i en kommentar på min blogg: www.bebba.devote.se

2013-07-06 @ 10:12:28
URL: http://bebba.devote.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback