God morgon!!

God morgon bloggen!!
Igår kom vi fram till Aspö vid 12 ungefär, då solade jag (det såg ni i förra inlägget), samt lyssnade på lite musik och så. Till lunch åt vi upp en hel hink Bullens varmkorv haha, men det var gott :) sen körde jag, Max, Kalle och vår kompis Wille kurragömma ahaaha (barnsligt men det är standard här haha). Sen spelade alla brännboll, vuxna mot barnen (också standard här). Det var roligt fast barnen förlorade.
Sen år vi middag, först blev det massa grillade saker och massa annat gott, och till efterrätt blev det jordjubbatårta, mumma :)

Nu sitter jag på verandan och käkar lite frulle, hehe. Idag ska vi kanske gå till något ställe och fika. Annars vet jag inte vad bi ska hitta på, men kram på er!!

Bilder från middagen igår.



Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback