Hemkommen

Heeej datorn, jag har saknat diig!!
Haha nejmen nu är jag hemma i alla fall. Vi kom hem runt 4 men jag har inte bloggat förrän nu, jag har haft fullt upp med att kolla på youtube-videos jag missat haha ;) Vid 6 ungefär så åkte jag och pappa och köpte pizza (kebab till mig) och sen åt vi det, mumma!! Just nu sitter jag och redigerar massa bilder från cupen som vi ska skicka till någon som skulle lägga upp dom på Sandsbro AIK:s hemsida :) Några kommer upp på bloggisen också.
 
Jag har faktiskt haft fem väldigt mysiga och roliga dagar!! Det är roligt att kolla på när som spelar, och sen på kvällarna så umgås vi med massa andra familjer och sånt mysigt. I lördags så satt vi mins 25 personer inklämda i ett kök som var typ hälften så stort som mitt rum haha!! Där satt vi och år chips, drack läsk och pratade/skrattade haha ;) Det är var dock mest vuxna med några barn i alla fall. Aja, vi hörs, puss!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback