Järnavik

God kväll!!
Idag började vi dagen med att sola på bryggan, dock badade vi inte idag för det var bara 12 grander i havet. Efter lunchen cyklade vi till en camping som heter Järnavik, där spelde v minigolf och år glass. Jag vann minigolfen!! Stolt haha (jag brukar alltid komma sis hehe). Vi kom hem för en stund sen och snart ska vi äta kvällsmat.
 
Imorgon åker vi från stugan. Fast vi ska inte hem direkt. Vi ska till Aspö och hälsa på våra kompisar. Vi brukar alltid fira idsommar tillsammans med i år gick inte det för som var inte hemma då, så nu ska vifira midsommar (typ) i efterskott kan man säga, så det bli kul :) Vi stannar där en natt så vi kommer hem på riktigt på söndag. Puss!!
 
Mobilbilder från Järnavik.
Resultaten (pappa skriver som en kratta men jag vann på  32 poäng).


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: JUNITJEJ

Jag är kass på minigolf, men det är ändå kul!

2013-07-15 @ 11:59:28
URL: http://www.junitjejen.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback