Måndag

iHola españolas!
Hihi Anna goes spanjor. Haha nejen españolas är väl inte ens ett spanskt ord, eller? Så vet jag inte ens det, jag läser ju fan spanska i skolan haha.
Nu blev det lite flummigt här i början ;) Men i alla fall, jag vaknade vid 10 idag, då bäddade jag sängen (ordentlig eller vad?) och sen käkade jag frulle. Efter det satt jag vid datan och kollade lite bloggar och så. Jag har även målat mina naglar så jag ska visa bilder snart :)
 
Ikväll ska vi hem till våra grannar på "grillparty" som mamma kallade det ;) Vilket innebär att vi ska vara där och grilla och ha det allmänt trevligt :) Vi kanske badar lite i poolen också, dock är det inte så jättefint väder men i alla fall. Jaja, nu ska jag gå och äta innan jag hungrar ihjäl haha, vi hörs!!
Ledsen för skitflummigt inlägg, men jag är trött typ haha ;)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback