Ronneby Brunnsbad!!

 Helloo!!
Nu sitter vi i bilen på väg hem från Ronneby. Vi har haft en jättemysig dag tillsammans med våra grannar :) Dock så var det inte så soligt hela tiden men bär man badar gör det inte så mycket hehe ;) 
Nyss åt vi på en restaurang här i närheten. Jag åt kött och pommes, det var gott!! Nu är jag väldigt trött efter allt badande haha.
 
Nu kan jag också passa på att berätta att imorgon och jag och la familjs till Köpenhamn i två dagar. Första dagen (alltså imorgon) ska vi gå på Tivoli, yeyy :D det ska bli superroligt!! Andra dagen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Men jag vet inte om jag kommer kunna blogga när vi är där, för surfen på mobilen kosta mycket mer i Danmark än i Sverige. Men vi får se.
Ha det bra, puss!!
 


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

at the moment haha ;) Efterblivna unge, haha nää skoojaa

2013-07-02 @ 21:45:47
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback