Söndag

Hej på er!!
Idag började vi dagen med att gå till bryggan där vi solade, badade och paddlade kajak. Det var mysigt. Det är superfint väder idag också, yeyy!! :) Annars har vi inte gjort så mycket idag, så har typ inget att skriva hehe. Tyvärr så är det sjukt svårt att ladda upp bilder här, det tar typ 20 minuter för en bild, därför kan jag inte visa så många bilder här. Så det är lite synd, för det funkade så bra förra året. Jaja vi får hoppas blir bättre senare, vi använder pappas mobil som nätverk så egentligen är det ju inte så jättekonstigt. Men jag ska inte klaga, vi har ju internet i alla fall :) Ha det bra, puss!!
Nu får ni berömma mig för mitt feta tålamod att vänta på dessa TRE bilder ;)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback