Tivoli i Köpenhamn!!

Heej igen sötisar!!
Nu är jag hemma från Köpenhamn, eller egentligen så kom vi hem vid 6 ungefär men jaja. Igår var vi ju på Tivoli, det var jätteroligt!! :D Vi åkte vääldigt mycket karuseller men den roligaste var nog Demonen!! Jag älskar Tivoli i Köpenhamn, det är så himla mysigt, myycket mysigare än exempelvis Liseberg. Det finns massa små söta affärer (karamellaffärer, mumma). Sen hänger det massa sånna röda "lyktor" överallt, myys!! på kvällen åt vi på en jättegod köttrestaurang, jag älskar kött haha ;) Vid 11 på kvällen stängde tivolit och då åkte vi till hotellet/vandrarhemmet och sov, jag var såå trött haha. Men det var i alla fall en grym dag!! :)
 
Idag så började vi med att gå till en restaurang  för att äta frukost, vi åt någon frukostbuffé som var ganska god. Dom hade jättegod ananasjuice!! Sen var vi en liten stund på stan, jag hittade en tröja som jag visar imorgon eller kanske ikväll. Sen var vi på ett konstmuseum som hette Glyptoteket. Det var helt okej, fast museum är inte riktigt min grej hehe ;) Vid 2 ungefär började vi köra hemåt. på vägen stannade vi först på en jättegod restaurang där vi har ätit en gång innan. Sen stannade vi på Herrgårdstoppen och köpte godis och kokosbollar, mumma!!
Nu blev detta ett jättelångt inlägg, så jag avslutar nu, kram!!
kommer fler bilder snart, dock bara mobilbilder för jag glömde batteriet till kameran (dumt jag vet).


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback