Dålig uppdatering

Förlåt så mycket för att jag inte bloggade igår, men jag är sjuk så jag orkade inte. Jag tror jag pressade mig själv lite för hårt i lördags på Liseberg haha.
 
På tal om Liseberg så hade vi sååå roligt där, förutom det lilla missödet i början hehe. Men efter det åkte vi jättemycket och hade jätteroligt verkligen!! :D Sen körde vi chokladhjulet, och tror ni inte att vi är så jäkla skillade att vi vinner stjärnvinst TVÅ gånger!! Första gången vann jag, och andra gången Annie. Vi ska dela den ena och ge den andra till Sofia i konfirmationspresent (hon konfirmerade sig samma dag och kunde därför inte vara med). Vi lyckades också få upp Jennifer i kanonen, yeyy!! Så dagen var gryym trots allt haha!! :)
Visar fler bilder i nästa inlägg.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback