Grand Samarkand!!

Hej på er!
Idag i skolan städade vi skåpen och så hade vissa modeshow där dom visade saker som dom gjort i slöjden. Jag, Annie och Jennifer hade gjort en kilt till vår lärare Per som han gick med, det var jätteroligt haha!! Sen åt vi lunch, vi fick glass till efterrätt :)
 
Efter skolan åkte jag, Annie, Lois, Jennifer och Sofia till Grand. Vi hade jättekul :) Jag köpte lite saker som jag visar sen (nej, jag ska inte glömma denna gången haha). Sen jag kom hem har jag försökt få igång vår dator eftersom jag lämnade in skoldatorn idag. Tillslut fick jag i alla fall igång den så nu funkar det bra, dock så är den väldigt seg men det får jag leva med haha ;)
Kram!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback