My day

God kväll!!
Idag var jag ju som sagt barnvakt åt vår granne.Vi spelade Monopol (jag vann, var bara tvungen att säga det haha ;)), bakade chokladmuffins och spelade Sims 2 djurliv. Hon gick vid halv 6 ungefär, då gjorde jag inget speciellt hehe. Vid 7 ungefär åkte jag mamma, och Max och köpte pizza (kebab till mig) som vi åt till kvällsmat, mumma!! Nu kollar jag lite på TV och så, chillar lite haha!!
 
Jag fick förresten min lön för sommarjobbet idag, plus pengarna för barnvaktandet (fint ord haha). Dessutom får jag min månadspeng om några dagar. Så det är nice med lite extra pengar nu till sommaren :) Men nu ska jag gå så vi hörs!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback