Rolig kväll!!

Good evening!!
Idag när jag kom hem från sommarjobbet så gick jag ut och solade lite. Dock blev det inte så länge för solen verkade inte kunna bestämma sig för om den skulle vara framme eller inte haha. Men en liten stund i alla fall :) Det har även varit grymt varmt här idag, det gillas!! Jag var också och handlade med mamma och köpte två nya nagellack, igen. Jag kan visa dom imorgon :)
 
Efter vi hade ätit kvällsmat gick vi till våra grannar. Där spenderade vi hela kvällen med läsk, bad i poolen (jag badade dock inte, hade inga badkläder med mig och var för lat för att hämta haha) men Stefan (en av dom andra vuxna som var där) hällde ut typ halva poolen över mig haha ;) Okej, jag överdrev lite nu, men jaja ;) Vi åt också en himla massa godisnappar haha!! Så kvällen idag blev superrolig :D Nu ska jag snart sova eftersom jag gick upp kl. 7 i morse. Kram!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback