Snorklat!!

Hejsan!!
Igår hann jag inte blogga, för vi var iväg på kvällen osv.
Vi var och åt på en jättegod resturang, jag åt kött och det var såå gott!!
Efter vi hade ätit så var vi runt och kollade i lite affärer och sånt. Jag köpte converse till mina kompisar och en tröja till mig själv:)
Idag på morgonen åkte vi ut med en båt och snorklade. Det var roligt:)
Man såg massa fina fiskar och korallrev. Efter det åkte vi i en båt med glasbotten typ, så man såg allt under vattnet och så, det var häftigt:)
När vi kom tbx till hotellet så badade vi och solade, igen haha!!
Men jaja nu ska jag kolla lite bloggar och så, puss!!
Idag gick det väldigt snabbt att ladda upp bilder, så det blev några stycken:) Den sista är från i förrgår tror jag, resten från idag och igår.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: lois

fanta green apple?
goot?

2013-03-29 @ 22:10:18
URL: http://loisphotos.blogg.se
Komentar från: annie

tack så mycket anna <3 och glad påsk också ;) när kommer du hem??

2013-03-30 @ 09:11:19

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback