Bra dag!!

Hej på er!!
Idag i skolan hade vi bara en lektion på 45 minuter, så det var nicee!! Om ni undrar var vi gjorde resten av dagen så var vi ute i skogen och gick igenom karttecken osv till när man orienterar. Det var kul, eller helt okej i alla fall:) Vi började vid 9 och slutade 11, sen började lektionen igen 12.45, så vi fick jäättelång lunch!! Då åt jag och mina kompisar på Mc Donalds (vilket typ resten av hela klassen också gjorde). När vi kom tillbaka till skolan diskuterade vi i klassen om att få ihop pengar och så, vi ska snart gå runt och sälja kakor typ. Sen redovisade jag och Jennifer vår Powerpoint om Versaillesfreden, det gick bra, även fast vi failade lite haha;) Sen slutade vi halv 2, yeyy!!
 
Nu sitter jag och kollar runt lite på youtube och så, sen funderar jag på att sortera och rensa i mitt rum, men jag får se om jag pallar haha.
Men vi hörs!!
Hahaha.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback