En dag på Grand

Hej på er!!
Idag i skolan började dagen med svenskaprov i läsförståelse. Efter det hade vi orientering i lite mer än en timme. Och såklart så börjar det ösregna när vi är mitt ute i skogen, trevligt haha. Men vi hittade alla kontroller och kom tillbaka i tid i alla fall:) Även om vi var helt dygnsura efter haha.
 
Efter skolan åkte jag, Jennifer, Lois och Annie till Grand. Det var jätteroligt:) Fast jag, Annie och Lois fick springa som faan efter skolan för att hinna med bussen som bara går en gång i timmen. Men vi hann tillslut hehe. På Grand köpte jag tre saker, som jag visar i nästa inlägg. Vi hörs!!
Två mobilbilder från idag, Lois släpade Jennifer på golvet inne på KappAhl haha!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

Det stavas svenska prov haha ;) Jag köpte nagellack till henne

2013-05-14 @ 20:33:23
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback