Hemma från Stockholm

Hejsan!!
Hockeymatchen igår var superbra!! Sverige vann ju VM-guld, ifall ni på något vis hade missat det haha. Men det var ju jätteroligt att dom vann just när vi var och kollade:) Matchen slutade kl. 11 ungefär och då körde vi direkt hem. Vi kom hem kvart i 4 ungefär och jag somnade typ halv 5, så jag har bara sovit 2 och en halv timme inatt, hehe. Så idag efter skolan ska jag bara chilla typ.
 
Nu är jag i alla fall i skolan, vi har precis haft kemiprov. Det tog typ 7 minuter att göra det så nu har vi långrast haha. Snart har vi spanska, det är dagens sista lektion:)
Jag ska visa fler bilder från matchen ikväll, plus några från fotografiska museet och vad jag har shoppat.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

Logga in på fb haha

2013-05-20 @ 15:11:47
URL: http://jenniferspictures.blogg.se
Komentar från: Jennifer

logga in igen haha

2013-05-20 @ 15:58:39
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback